Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jahaja.. nu när jag i veckan fick upp ögona för min nuvarande pärla så var de bara att ta tag i att få min dåvarande "E" såld.. efter 4 timmar på Blocket så var den borta. ( Dock inte pengar i handen fören dagen efter :P )

Men jaja.. nog rabblat om gammalt ! :)
Så nu när jag fått tag på något nytt så får jag väl med försöka ha något dagboksliknande här på jagrullar

Det jag hittat mig och nu kör är:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

V50 T5 R-design -08:a
~6k mil
Autotech Steg 3 - ~300hk E85, ~290hk 98-okt
3" Ferrita sportavgassystem
K&N Typhoon sportlufterfilterkit
Höjd fartspärr
30mm H&R sänkning
19" Aez Lascar 235/35
17" Volvo Org. R-designfälgar vinter
High performance stereo
Taklucka (!!!!)
... och allt som ingår i R-design

Hon har cirka 300hk på E85 och cirka 290 på 98-okt... rör sig framåt gör de.. och de rejält. Är helt allvarligt nervös för min hälsa när jag sätter mig i bilen och kör :P

Nåja.. jag har som sagt inte fått upp någon garaget-sida än då jag väntar på bättre bilder än de över så vad jag ska skriva mer om den har jag inte koll på.

.... annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den.

Galet nöjd är jag iallafall och kommer förhoppningsvis lägga upp uppdateringar i denna tråd om vad som händer med den i framtiden.

Stay tuned ! :)
Senast redigerad av 9 opA, redigerad totalt 0 gång.
Gillar av någon anledning inte nya Volvobilar man denna va fan inte helt fel.. :-O)
Användarvisningsbild
av opA
beyorn skrev:Baklyktorna såg matta ut, ljuset som gör det eller är det faktiskt så att de är "tonade"?
Fin bil förövrigt. ;)
Dom är mattonade.. på något sätt.. de är ingen mörktoning iallafall :P
Tack !
Nightmare89 skrev:Riktigt snygg kära du har där^^
Kommer vi få se den på söndag efter vallakratraffen på våran jagrullar träff?
Tackar, tackar ! :)
Jag har inte bestämt mig än om de blir vallåkra.. allt beror på om vi tröskar till helgen och blir de inget tröskning har vi inte bestämt om de blir lördag eller söndag som vi åker ner ! :)

Tack övriga för kommentarerna ! :)
Användarvisningsbild
av opA
GT-mannen skrev:Me like! :-)-) Det enda jag har att invända mot är färgen på gallren i fronten. Tycker inte att det passar med vitt. Olackat eller pianosvart hade varit snyggare.

/Håkan
Tackar ! :)
Jag kan hålla med dig men jag tycker de är lite "egen stil" över de hela och de är därför jag behåller de !
Hånkie skrev:Jäkligt grann den. Får nog sätta upp en på önskelistan till jul.....
Tack ! :)

Vem vet, tomten kanske kommer med något stort och tungt ! ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]

Startade den första gången sen maj, fly[…]