Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

päpplet skrev:Som elektriker har man ju vissa synpunkter på böjarna på kablarna (yrkesskada :wink: ) Men annars vart det ju en stor förbättring :)
Hur tror du det skulle bli om du kapade ur en tunn skiva och satte över som döljer kablarna helt så bara slutsteg, högtalare och säkringshållare syns? Förstår du vad jag menar?
jag vet inte dom snyggaste svängarna på kablarna blev det men det funkar just nu till jag kan göra om det. det där med skivan kan nog bli bra. får se har ju farsan att höra med om han kan kapa till en skiva åt mig...
Brainy skrev:Ser ut att vara bra sken i xenonen! Är lite sugen på att konvertera mina vanliga helljus på v70in.

Har du fått dit elhissarna?
konvertera på :-)-) du kommer inte att vilja gå tillbaka till halogen efter det. och ja det lyser på riktigt bra. elhissarna har jag inte gjort något med än får se om det blir inkopplat detta år eller till nästa...
dax att ge er en liten update på vad jag har gjort med bilen. det som har hänt är att jag har skickat på vita blinkers på sidan av bilen. har ochså bytt hjullager på bilen nu i dag. hade en lös spindel som jag fick bytt lager i av min bror. och det kan jag säga jäklar va centrum muttern satt. fick köpa ett 3/4" dragskaft och 32 mm kraft hylsa för att få bort den.inga bilder på bytet..

vita sidoblinkers på en skitig bil...
Bild

liten dekal...
Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Som jag nämnt tidigare kan jag inte ha en bi[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]