Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
Ser ju farlig ut ju (U)

*ändrade storleken på bilden...finns ju folk som använder modem fortfarande*
Användarvisningsbild
av Tvåförtifeman
på vilket sätt då :?:
Användarvisningsbild
av olafixar
Tvåförtifeman skrev:på vilket sätt då :?:

På vilket sätt den ser farlig ut eller hur jag ändrade på storleken :lol:

Jag sparade bilden i min dator och gjorde den mindre i photoshop...laddade upp den igen via imgspot
Användarvisningsbild
av Tvåförtifeman
jo vilket sätt ser den farlig ut ...och tack för att du minskade den åt mig ..har inte fotoshop så jag minskade den bara lite i paint så den skulle rymmas i imspoht....................

Kan ju berätta lite om bilen för er som vill veta ...det är alltså en 245a från 1975 så den är skattebefriad ..just nu håller jag på o renoverar den lite för det är ju inte direkt en ny bil...den har gått 41 tusen mil vilket inte är så mycke på 30år....som den lärde ser så är det inte rätt front utan huv lysen och grill kommer från en 260 ..jag har inte hunnit lacka huven ännu men det kommer för hela bilen ska bli blå..om den är rost fri...nä glöm det det finns rost i spark lådor och i dörrar och golv men det är under reparation.....inredningen är helt röd och i jävligt gott skick ..sen har den lite annat lulllulll som elmanövrerad baklucka och servo..
Användarvisningsbild
av olafixar
Jo farlig eller grym...alltså int trafikfarlig eller nå sånt :mrgreen: eller vafan det kanske den är :wink: men elmanövrerad baklucka lät ju kul
Användarvisningsbild
av Tvåförtifeman
tackar för att våren är här snart kanske man orkar ta tag i rostlagnings biten på all :-} var
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]