Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av mikebike
Det blev Pioneers reservhjulsbas. Den är några millimeter för hög, men det märks inte när man lagt på de dubbla golven.
Domkraften och verktygen ligger nu i den förvaringspåse som följde med högtalaren.
Fjärrkontrollen (trådbunden) ligger i handskfacket.
Subwoofern fungerar alldeles utmärkt och fyller ut ljudbilden i det lägre registret. Jag har ställt brytfrekvensen på ungefär 80 Hz, vilket jag tycker ger bra resultat.
Användarvisningsbild
av LordVader
mikebike skrev:Det blev Pioneers reservhjulsbas. Den är några millimeter för hög, men det märks inte när man lagt på de dubbla golven.
Domkraften och verktygen ligger nu i den förvaringspåse som följde med högtalaren.
Fjärrkontrollen (trådbunden) ligger i handskfacket.
Subwoofern fungerar alldeles utmärkt och fyller ut ljudbilden i det lägre registret. Jag har ställt brytfrekvensen på ungefär 80 Hz, vilket jag tycker ger bra resultat.
Hej!

Var det svårt att koppla in och hitta en anslutning? :?:
av mikebike
Jag kopplade in mig på kablarna till bakhögtalarna (skarv till höger om passagerarstolen), matning från elcentralen till vänster i bagaget och Remote från cig-uttaget.
Användarvisningsbild
av LordVader
mikebike skrev:Jag kopplade in mig på kablarna till bakhögtalarna (skarv till höger om passagerarstolen), matning från elcentralen till vänster i bagaget och Remote från cig-uttaget.
Kanon! Tack för svaret!

Hej Jag har en Volvo S80 2005 med problemet att v[…]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]