Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
En del saker kan du göra utan att tanka ner programvara.
Tex ändra så att stolvärmen blir högre. Ändra follow me home funtionen så att lyserna är på längre. , ändra kupebelysning så att det är på längre eller mindre.
Har du restvärme funktionen kan du välja hur det ska blåsa i kupen. Detta 'r vad jag minns, var nån månad sen ja kollade igenom programet.
av Willis
Jansson402 skrev:
Brainy skrev:Samma lika som denna? http://www.aliexpress.com/product-gs/37 ... alers.html
Blev riktigt sugen om man kan få den för priset på det där stället.
Så då är det bara att slå till på denna, i länken, och välja svenska vid installationen och tuta och köra då?
Eller? :D
Just den kopian av VIDA som följer med deras paket kanske bara har engelska som val vid installationen, men det finns kopior som har svenska som språkval som man kan ladda hem. Jag kör på det och det fungerar kalasbra :)
Användarvisningsbild
av Funk
Är någon VIDA-version släppt för Windows 7 32/64 bit ännu ?

/Thomas
av Pelleman78
Är jättesugen på att beställa hem en Dice. Om man använder deras betalningssystem Escrow så borde det väl vara safe? Finns ju massor av roliga prylar att beställa hem på Aliexpress.
Användarvisningsbild
av Funk
greeeken skrev:Funk jag kör på win 7 32-bit.
Fungrade bra med skivan jag fick med
Vilken version var det du fick ?

/Thomas
av Jansson402
Willis skrev:
Jansson402 skrev:
Brainy skrev:Samma lika som denna? http://www.aliexpress.com/product-gs/37 ... alers.html
Blev riktigt sugen om man kan få den för priset på det där stället.
Så då är det bara att slå till på denna, i länken, och välja svenska vid installationen och tuta och köra då?
Eller? :D
Just den kopian av VIDA som följer med deras paket kanske bara har engelska som val vid installationen, men det finns kopior som har svenska som språkval som man kan ladda hem. Jag kör på det och det fungerar kalasbra :)
Okej :)
Men jag som inte är så jättehaj på data skulle helst vilja ha med en skiva där man kan välja svenska.

Någon som vet om programmen på aliexpress går att välja svenska vid installation? :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 241
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]