Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Onödigt hett det där du :roll:
Användarvisningsbild
av päpplet
nu ska jag inte köra mer bil idag :roll:
Bild
cybermunk skrev:Onödigt hett det där du :roll:
Onödigt hett, ja en smula kanske :lol: Konstigt nog så var tempmätaren i mitten där den ska vara även fast bilen vrålade ur sig ånga i över 5 min.
Topplockspackningen höll då den här gången iallafall
Användarvisningsbild
av cybermunk
Extra tjockt gummi behövs där ser jag :)
Användarvisningsbild
av päpplet
har nog lyckats spela sönder basen nu också, den låter bara när jag trycker ner konen :roll:
Användarvisningsbild
av päpplet
Bytt hjul bak idag till 240 turbofälgar men fram passade dom såklart inte även fast dom är 15" då ekrarna tar i oket. Är i valet och kvalet mellan att slipa lite på oken då flera jag känner har såna fälgar på sina 740 turbo.
Ska ta en titt på hur mycket som tar i imorgon om det är värt att slipa eftersom jag ändå ska lägga beslag på en uppsättning polarisfälgar till nästa år :twisted:

Har även införskaffat lite mer grejs till bilen som kommer på bild i morgon :wink:
Användarvisningsbild
av päpplet
nejdu inga såna tack :)

Började lite fint med däckbyte igår
Bild
reservhjulet fick hoppa in i skuffen igen

Och så här blev den att se ut numera samt att jag börjat montera stänkskydd fram också :D
Bild

Bild

Bild

och slutligen kom den här med posten :wink:
Bild

till och med belysningen fungerade på den :)
Bild
fast den är ju inte inkopplad då jag lär ha en orginalstereo till det. Någon som kan tipsa om någon frän sådan? :wink:

Och det började regna när jag höll på med equalizern så jag fick sysselsätta mig med annat under tiden :lol:
Bild

Nyckelringen följde med när jag köpte bilen och den måste ju nästan stämma :)
Bild
Användarvisningsbild
av päpplet
Dessvärre är det bara tre band som fungerar (dom som finns i stereon) :wink: Har planer på att försöka leta ihop ett litet fint stereopaket som bilen kunde haft när den var ny den dagen man vill ha sånt istället :)
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 75
Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hehe.. semester = För mycket tid att tän[…]

Glappande hastighetsmätare och trippmäta[…]

Ja, var glad för att ha en fungerande AC i so[…]

B230fk går dåligt & ojämnt