Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av erikx
erikx skrev:Igår meddelade säljaren mig om att jag skulle få en speciell Volvo Ocean Race-väska. Den skulle ha lagts i bilen i Gent men av någon anledning gick inte detta logistiskt att genomföra. Nu skickar tydligen Volvo Cars väskorna till ÅF mot angivande av chassinummer och säljorder. Jag skall få min väska under veckan enl. säljaren. Varken säljaren eller jag själv vet vad det handlar om. Någon annan som vet vad väskan innehåller och vad det är för väska man skriver om?

Erik X

Ok, om någon undrar kan jag meddela att väskan var tom (I). Väskan i sig är i svart nylon av typen vanlig bag. Utanpå står det Volvo Ocean Race. Inuti är väskan klädd i ett ljust foder med design ifrån bilens invändiga panel med Ocean Race-temat.
av engrogg
Hejsan,

Angående problemen med att den inte synkar kontaktlistan/telefonlistan så är det nu löst iom att de släppt en "fulversion" av Android 2.3 Gingerbread till HTC Desire :D

Har retat mig sanlöst på detta & nu funkar d kanon efter jag uppgraderade igår.

Länk till en fin liten tutorial för de som vill testa=)
http://www.techradar.com/news/phone-and ... 2-3-986502
Min Ericsson Xperia Arc ville inte heller göra det först, men när jag läst instruktionen på volvocars.se om hur den som testade där gjort när han parade ihop telefonen med bilen, sen fungerar det bättre.
Någon enstaka gång får jag ansluta manuellt, men för det mesta fungerar det precis som det borde.
av erikx
engrogg skrev:Hejsan,

Angående problemen med att den inte synkar kontaktlistan/telefonlistan så är det nu löst iom att de släppt en "fulversion" av Android 2.3 Gingerbread till HTC Desire :D

Har retat mig sanlöst på detta & nu funkar d kanon efter jag uppgraderade igår.

Länk till en fin liten tutorial för de som vill testa=)
http://www.techradar.com/news/phone-and ... 2-3-986502

Tack för tipset! M.a.o inte den vanliga vägen för upgrad utan måste göras via sync.
av engrogg
Precis, de släpper tydligen ingen OTA uppgradering, men denna funkar ju kanon iaf.
Vet inte hur den går med brandade telefoner dock, har obrandat & det funkar fint för mig iaf, har inte hittat nåra fel än.
De varnar för sms/mms & så, men allt går bra (för mig iaf)=)

Lycka till=)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Glappar det i stolen om du "rycker"fram […]

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg

Volvo V70n 2006a gäller det. Märkte att[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]