- sön 10 jul 2011, 11:09
jag ber om ursäkt om jag pumpar tråden men får inte svar kan nån hjälpa till så är jag tacksam
Moderator: Moderatorer
hanss skrev:Säker på att balanseringen av däcken blev ok? Är någon av fälgarna skadade? om skivorna är skeva brukar det darra när man bromsar vanligtvis inte när man kör.. iaf har jag aldrig upplevt det.ja fälgen är ok, ok då är det inte skev skivor jag har ska testa balansera på nytt
volvos60t5 skrev:hanss skrev:Säker på att balanseringen av däcken blev ok? Är någon av fälgarna skadade? om skivorna är skeva brukar det darra när man bromsar vanligtvis inte när man kör.. iaf har jag aldrig upplevt det.ja fälgen är ok, ok då är det inte skev skivor jag har ska testa balansera på nytt
volvos60t5 skrev:Troligvis lätt anliggande broms.volvos60t5 skrev:hanss skrev:Säker på att balanseringen av däcken blev ok? Är någon av fälgarna skadade? om skivorna är skeva brukar det darra när man bromsar vanligtvis inte när man kör.. iaf har jag aldrig upplevt det.ja fälgen är ok, ok då är det inte skev skivor jag har ska testa balansera på nytt
har en fråga när jag kör tomgångskörning fram eller bak så piper det sen när jag gasar så försvinner det vad kan det vara?
Alla XC40 med Sensus kommer få en mjukvaru u[…]