NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
Står inget på den svenska delen av Polestar än. Däremot på UK och DK.

Och det gäller än så länge inte alla -08:or.
Användarvisningsbild
av gaasedal
Ja det var på tide, de blev ved at sige den kom om et par måneder. Jeg havde faktisk opgivet...
Havde ikke set at det kun var på den danske side, men mon ikke det kommer lige straks på den svenske også:)
Mht chassisnumre, hvis jeg forstår dem rigtigt, så er det tidlige MY08 den dækker, min bil er fra 10/10 - 2007, og den skulle være mulig at opgradere, (hvis jeg læser rigtigt) :)
Användarvisningsbild
av StringerBell
gaasedal skrev: Mht chassisnumre, hvis jeg forstår dem rigtigt, så er det tidlige MY08 den dækker, min bil er fra 10/10 - 2007, og den skulle være mulig at opgradere, (hvis jeg læser rigtigt) :)
Det är ju bara att kontrollera med det egna chassinumret: 367046 och högre.
Användarvisningsbild
av gaasedal
StringerBell skrev:
Det är ju bara att kontrollera med det egna chassinumret: 367046 och högre.
Jeps:-) mit er -389312 , og den er som sagt fra Oktober 2007, så det burde vel være de fleste MY08, der kan opdateres:-)
av Cosmo
StringerBell skrev:Står inget på den svenska delen av Polestar än. Däremot på UK och DK.

Nu finns effektoptimering till D5 med på den svenska sidan.
Användarvisningsbild
av gaasedal
Cosmo skrev: Nu finns effektoptimering till D5 med på den svenska sidan.
Men desværre ikke i Danmark, Volvo vil ikke betale for typegodkendelsen af polestar til D5 for MY08, da der er så liten af disse biler i Danmark ... øv øv :cry: ... ingen polestar til mig .. :cry:
Er der nogle der kender andre firmaer ... Rica, Hieco, BSR , ... ? :-) nogle erfaringer ? :-)
av Lazy
Cosmo skrev:
StringerBell skrev:Står inget på den svenska delen av Polestar än. Däremot på UK och DK.

Nu finns effektoptimering till D5 med på den svenska sidan.
De e bar o köra :-)-)
Användarvisningsbild
av opA
gaasedal skrev:Men desværre ikke i Danmark, Volvo vil ikke betale for typegodkendelsen af polestar til D5 for MY08, da der er så liten af disse biler i Danmark ... øv øv :cry: ... ingen polestar til mig .. :cry:
Er der nogle der kender andre firmaer ... Rica, Hieco, BSR , ... ? :-) nogle erfaringer ? :-)
Åk över till Sverige och optimera då ? :)
Låscylinder

Tillhållarna har nog kärvat fast pga ko[…]

nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]