Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av vanten06
Silver.Swe. skrev:läste tråden här å vart lite intresserad av Mio modellen! Dock undrar jag, angående c510, hurvida jag kan ladda på med flera kartor? d.v.s minnet!
kollade inte på http://www.outdoorexperten.se/Default.a ... ctID=10411 där det stod "INGÅR Europakarta på DVD, 24 länder totalt."

Eftersom den har USB så langar ja bara in skivan i data o.s.v, men måste ja då offra de nordiska länderna för att få plats me de nya, eller måste ja köpa till något extra minne för typ 1000 kr?
Det är 500 mb inbyggt, sen kan man ha minneskort i med. Fasst det va kvar ca 300mb på det inbyggda minnet så det räcker. Man får ett ård fri uppdatering, fasst en kompis köpte en lika dan så ja tar hans updatering så räcker det i 2 år isället.
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
vanten06 skrev:Det är 500 mb inbyggt, sen kan man ha minneskort i med. Fasst det va kvar ca 300mb på det inbyggda minnet så det räcker. Man får ett ård fri uppdatering, fasst en kompis köpte en lika dan så ja tar hans updatering så räcker det i 2 år isället.

Räcker med 300mb? Hörde från BRL att för att lägga in hela europa krävs det cirka 2 gb. Iofs behöver man väl inte klämma in alla länder på en gång..

Idag fick Volvon lite uppmärksamhet. Best&aum[…]

Relä luftpump 850

Hej. Nu har jag sökt på de flesta st&au[…]

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]