Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Aldor
Det åker omkring en liten radiostyrd bil under diskuss tävlingen i EM som pågår just nu...

Enligt mig ser det ut att vara en silverfärgad XC90 modell kanske... den verkar ialla fall lämmna av/hämta diskussar som blivit kastade.
Dock är den lite svår att få syn på...

Dagens onödiga inlägg kanske... men har man tråkigt så har man :roll:

//Johan
av S.t.r.a.n.D
Joo, den var riktigt frän.. :D :D

Farsan hade hört att den gick på 150 000:-. Kan inte tro att det stämmer men det hade han hört iaf..
av Aldor
VolvoForLife skrev:Joo, den var riktigt frän.. :D :D

Farsan hade hört att den gick på 150 000:-. Kan inte tro att det stämmer men det hade han hört iaf..
150 000!?... då kan man ju (nästan) köpa en beg xc90... rc leksaker verkar vara en dyr hobby... kanske ska satsa på riktiga grejjer istället ^^
av S.t.r.a.n.D
Aldor skrev:
VolvoForLife skrev:Joo, den var riktigt frän.. :D :D

150 000!?... då kan man ju (nästan) köpa en beg xc90... rc leksaker verkar vara en dyr hobby... kanske ska satsa på riktiga grejjer istället ^^
Precis, det är det jag menar. Det kan bara inte stämma. Ryktesspridning på hög nivå.. :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av C.W.
måste väl vara världens bästa jobb just nu.
Sitter och leka med RC'n och kolla på EM...
8)
Användarvisningsbild
av emwjsjo
Det är ingen som kör den den är styrd av sändare som antingen diskusen eller en av funktionärerna har i/på sig.
Har funnits ett tag nu på stora tävlingar.
Användarvisningsbild
av Stoffe
emwjsjo skrev:Det är ingen som kör den den är styrd av sändare som antingen diskusen eller en av funktionärerna har i/på sig.
Har funnits ett tag nu på stora tävlingar.

Inte? Konstigt att han var med på radion då... Han som kör hade ju vunnit sm o grejjer i RC tävlingar... dom hade tävlat med dom utanför oxå (det finns mer än en) dom gick i 25-30... ingen vann =P
av Aldor
http://www.bilsport.se/news.php?id=37905 skrev:Någon serietillverkning av minibilen planeras dock inte av Volvo Personvagnar.
En sån där vill man ju ha... synd att det inte planeras serietillverkning...
Rätt coolt att den kan lasta 14 kilo på taket och köra 20 km/h, den borde ju välta om man inte är försiktig. 8)
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-got[…]

Skiftade hjulen mellan axlarna idag och det blev m[…]

Samma lika steg och tidsplan för mig.

Hej Jag vet att detta har diskuterats tidigare men[…]