Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Då var pärlan hämtad :D Tycker vibrant copper är sjukt snygg. Färden hem gick på 0,62 enligt färddatorn, med tre personer i bilen...inte illa för en helt ny bil.
Grattis!

För egen del så pratade jag med Bilia idag. Bilen har stått i leveransstatus 8 i två veckor så jag trodde den skulle vara klar snart. Tyvärr var svaret jag fick att "det kan ta en månad" innan den är färdig, på grund av att folk har semester. Hur svårt kan det vara att ta av plasten egentligen...
En liten fundering...ni som nu har T3/T4 manuell...är det bara jag som inbillar mig, eller är det så att bilen blir "piggare" när man trycker bort DRIVe knappen...
xins skrev:Är det någon fart i fabriken eller är det fortfarande semester? Med lev v38 så borde det väl snart hända något på status sidan.....
Torslanda har stängt t.o.m vecka 32. Ingen fart just nu med andra ord.

Väntar själv på leverans utlovad till vecka 37 efter beställning som gjordes 11 april! :(
Idag hoppade min V60 från status 2 till 5. :D
Status 2 blev det den 8 juli o sen har det varit semesterstängt 4 veckor men nu verkar det i full gång igen.
Kanske kan man hoppas på leverans tidigare än vecka 37 som planerat.
Nu var det snabba ryck på Torslandafabriken. Igår hoppade leveransstatusen till 5 och idag fick jag mail om att bilen är klar på fabrik och väntar på leverans till Bilia!

Nu är det nära efter en oändligt lång väntan! :D
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 45

Det är i grunden samma motor. Så, ja de[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]