NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
Ja, det kan ha varit så, att det har speglat av sig. En liten roll spelar nog också in är att i dag har jag Spartacus-fälgarna och de är ju inte direkt mörkfärgade :wink:

Klädseln 5DFT är snyggare IRL än i katalog kan jag tycka i alla fall.
Användarvisningsbild
av Bojjan
Din nya Volvo V50 är nu färdigbyggd och väntar på att levereras till din återförsäljare :shock:
Hoppas inte ÅF har tagit semester redan ;)

Johan
av Kluster
Oj oj, härligt att höra, bara hålla tummarna att din ÅF har all tillbehör hemma också... :)
av Kluster
Ge mig ett A, ett V, ett I och ett S, vad blir det? AVIS! :twisted:

Du får komma ihåg att ta ett foto eller två :wink:
av Kluster
ÄNTLIGEN har jag fått inlogg till Min Volvo och vad är det jag ser, v31 (steg 7) ska den levereras! :D
av jumu01
Du måste känna dig väldigt otålig just nu Kluster! :lol:

Besök på Volvo idag, färg blir nu med all säkerhet titanium grå med grå skinnklädsel.
Mina funderingar var också om X-ljus fick ett pris på 7500 kr (3 st i fronten med montering) även ett annat förslag att konvertera om helljusen till Xenon kostnad 3000 kr, vet att Xenonen inte ger lika bra ljus som 3 X-ljus men frågan blir hur är ljusbilden med biXenon och Xenon på fjärrljusen, någon som vet?
Så troligen kommmer jag att välja konverteringen av helljusen och är man inte är nöjd så finns ju X-ljus alternativet kvar!
av Harnos
Gratulerar alla som beställt och väntar...
Är själv sugen på en V50 D2 Classic Momentum som med lite extra kommer upp i ca 242000:- hur mycket rabatt kan jag förväntas få, har en inbytesbil värderad till ca 50000:- som ska ingå.
Hur mycket i rabatt i procent har ni fått och har ni haft inbytesbil med i affären?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 47
Felkod

Kolkanistern sitter under batteriet. Har en 8mm sl[…]

Fullt normalt skulle jag säga med den informa[…]

..Så du tror inte att tändspolen kan […]

Låscylinder