Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
sedär, bara den helsvarta snurrbogrillen som saknas nu då :wink:
Användarvisningsbild
av dahlen
exakt ;) det som behöv för att få den duglig så behövs, fälgar 17/18", rutgrill. vita blinkers bak och stänkskydd runt om :)
Användarvisningsbild
av dahlen
får göra det om jag har turen att sluta jobbet tidigare någon dag.. hinner inte dit innan det stänger :(
av Pontus_742
dahlen skrev:får göra det om jag har turen att sluta jobbet tidigare någon dag.. hinner inte dit innan det stänger :(
inte ens måndag? :O då stänger dom 5
Användarvisningsbild
av dahlen
nepp, jobbar i utkanten av åmmeberg för tillfället så är i oden framåt 5 snåret varje dag :???:
av Pontus_742
dahlen skrev:nepp, jobbar i utkanten av åmmeberg för tillfället så är i oden framåt 5 snåret varje dag :???:
okej, kanske kan ta en titt åt dig om jag får tid :P
Användarvisningsbild
av dahlen
gör gärna det :) kolla gärna vad dom vill ha för dom isf :) tycker dom har blivit riktigt dyra på vissa saker :o
Användarvisningsbild
av dahlen
måste slänga upp en updatering så det inte verkar som att det är dött här, vilket det nästan är men ändå :)

har införskaffat lite småkul saker till bilen :) såsom vindavvisare runt om (långa bak) och stänkskydd fram. har även kastat iväg hjulsidorna igen då jag tröttnat på dom :)

olackerade, körde en halvmatt svart färg på dessa :)
Bild

stänkisarna fick bli svarta med då ena hade lite färg på sig som inte gick bort på ett snyggt sätt :)

Bild

efter lite färg så provmonterade jag vindavvisarna för att få ett litet hum på hur det kan tänkas bli :) tror det blir relativt bra :)

Bild

medan jag väntade på att färgen skulle torka så fick jag idéen att måla på mina bakblinkers lite lätt röda då jag hade färg kvar sen 240in. blev inte jätte snyggt men bättre än orange. testade och konstaterade att det blinkade relativt orange i dagsljus.
Bild

Bild

hivade även ner draget för att ge det lite färg, har börjat komma lite ytrost på skiten och det är inte snyggt :roll:

Bild

men bilen blev bra mycket snyggare utan draget tycker jag :shock:

Bild

stänkskydden = monterade

Bild

tyvärr så blinkade det lite väl mycket rött i mörkret och jag känner inte att det är värt att bli stoppad och få böter för en sådan sak så tvättade bort färgen från bakljusen. får ha såhär tills jag får råd med vita iallafall :cry:

Bild

hade planerat att börja montera vindavvisarna idag men vädret tillåter tyvärr inte detta :evil:
Användarvisningsbild
av dahlen
vädret klarnade upp så jag lyckades med att få dit avvisarna fram idag :)

fick "tvinga" dit dom :roll: :lol:
Bild

och såhär blev det :) samma procedur gjordes på andra sidan :)
Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]

Har nu under några laddningar märkt a[…]

Felkod P074468

Xc90 2013 automat. En bekant till mig har felkoden[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]