måste slänga upp en updatering så det inte verkar som att det är dött här, vilket det nästan är men ändå :)
har införskaffat lite småkul saker till bilen :) såsom vindavvisare runt om (långa bak) och stänkskydd fram. har även kastat iväg hjulsidorna igen då jag tröttnat på dom :)
olackerade, körde en halvmatt svart färg på dessa :)
stänkisarna fick bli svarta med då ena hade lite färg på sig som inte gick bort på ett snyggt sätt :)
efter lite färg så provmonterade jag vindavvisarna för att få ett litet hum på hur det kan tänkas bli :) tror det blir relativt bra :)
medan jag väntade på att färgen skulle torka så fick jag idéen att måla på mina bakblinkers lite lätt röda då jag hade färg kvar sen 240in. blev inte jätte snyggt men bättre än orange. testade och konstaterade att det blinkade relativt orange i dagsljus.
hivade även ner draget för att ge det lite färg, har börjat komma lite ytrost på skiten och det är inte snyggt :roll:
men bilen blev bra mycket snyggare utan draget tycker jag :shock:
stänkskydden = monterade
tyvärr så blinkade det lite väl mycket rött i mörkret och jag känner inte att det är värt att bli stoppad och få böter för en sådan sak så tvättade bort färgen från bakljusen. får ha såhär tills jag får råd med vita iallafall
hade planerat att börja montera vindavvisarna idag men vädret tillåter tyvärr inte detta :evil: