Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

GuldGus skrev:msi; lång väntan är det. Hämtade min T3 Summum Electrum guld i tisdags. Vansinnigt snygg. Silverrailsen i kombo med guld är jäkligt nice! Undra vilken bil som snyggast på vår garageplan :D De flesta bilar som står där är skåp med flak, läs V70:)
Låter trevligt med sådant omdöme om bilen. Har tittat på några i electrum guld på gatorna här i Gbg de senaste veckorna och tycker allt mer om färgen. Det var inte förstavalet (beställde flamencoröd) men känns nu helt rätt. Just kombinationen med kromade detaljer och den ljusa guldfärgen är riktigt fint.
Idag fick min bil leveransstatus 8!!!!!! Bilen är på väg alltså! Fy vad gött. Äntligen börjar det närma sig på allvar efter all väntan. Beställde början på April. Ni andra? När man fått leveransstatus 8.... hur många dagar kvar tills man får bilen? :)

Det ända min återförsäljare ska montera hos dem är sportslutrören.
Mrmuscle skrev:Idag fick min bil leveransstatus 8!!!!!! Bilen är på väg alltså! Fy vad gött. Äntligen börjar det närma sig på allvar efter all väntan. Beställde början på April. Ni andra? När man fått leveransstatus 8.... hur många dagar kvar tills man får bilen? :)

Det ända min återförsäljare ska montera hos dem är sportslutrören.
Tog ca en vecka vill jag minnas, berodde på många leveranser i kö. Kan säkert variera +- några dagar.

Go' känsla du:)
Så här såg det ut för mig

2 Maj - steg 1 Beställde xc60 D3 awd
8 juni - steg 1 orden låste sig
17 juni - steg 2
24 juni - steg 5 (09:00)
24 juni - steg 7 (15:00)
3 juli - steg 8
4 juli - bil levererades till min ÅF
7 juli - hämtade ut bilen
På måndag kl 10.00 åker jag och hämtar min V60 T3 Momentum svart metallic my -12. Kunde komma på fredag sa säljaren, men jag är upptagen och bortrest fred, lörd, sönd. Haha!! Han tyckte det var lite roligt att jag som varit så stressad att få bilen inte kunna komma på fredag :))
På tisdag klockan 10 hämtar jag min :-DD
Oj, orkar inte skumma igenom alla sidor men är det någon mer som har fått t ex prelleveransvecka 31 och sen dagen efter fått det ändrat till v32?

Steg 7 btw...

Om det inte skulle bero på semestertider, vad kan det då bero på?
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 45

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]