Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvo740
Är det någon som vet hur biltemas spindelleder är, om det är dumt att köpa dom
om dom håller lika länge som ex mekonomens gör

eller om biltemas spindelleder bara håller i något år och sen behövs dom bytas igen.
av Provocative
Köpte Biltemas för tre år sedan till en S60 T5-02. Den bilen äger min bror i dag och spindelleden sitter fortfarande på plats. Däremot så va det ett helv**e att byta den. Mkt tålamod krävs.
Användarvisningsbild
av FredrikSvensson
Provocative skrev:Köpte Biltemas för tre år sedan till en S60 T5-02. Den bilen äger min bror i dag och spindelleden sitter fortfarande på plats. Däremot så va det ett helv**e att byta den. Mkt tålamod krävs.
Njae, så jävligt är det inte. Brukar inte ta så lång tid
Användarvisningsbild
av hollan
som vanligt är det en ren chansning på biltema jag personligen tycker dom håller mycke ojämn kvalite vissa saker håller skitbra sen kan man handla samma reservdel och den håller inte ett skit
polaren fick 2a på spindelled på sin s80 jag bytte den året efter fick han en 2a på samma spindelled den höll med andra ord inte ett år ens bilen rulla inte mer än 1000-1500mil
av Provocative
FredrikSvensson skrev:
Provocative skrev:Köpte Biltemas för tre år sedan till en S60 T5-02. Den bilen äger min bror i dag och spindelleden sitter fortfarande på plats. Däremot så va det ett helv**e att byta den. Mkt tålamod krävs.
Njae, så jävligt är det inte. Brukar inte ta så lång tid
Va bra. Kan du komma hit när det är dax o byta på min? Bör bli till nästa besiktning ;)

Mmm, det är inte längre som med Volvo 24[…]

Jag har fått till mig av phoenix gold sj&au[…]

Har det gått så illa att du inte kan l[…]

måste kolla oem settings idag...ser på[…]