NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
Var även inne på Calcite mörkgrå, förutom Cacao, ett tag och ja, den är även snygg men kommer nog inte vara så fin efteråt min 2-åriga dotter har suttit med hennes grusiga stövlar :wink: visst, har nu T-tec och det har ibland varit ett h-vete att få bort vissa fläckar...
Dock tror jag att mörkgrå läder med aluminiuminläggen kommer gå bra ihop så, that's that!

Ja, jag blev också mäktad imponerad på den harmoniska gång D3:an har, dessutom körde jag en automat - den motorn och Geartronic verkar vara som klippt&skurna för varann.

Vad jag har hört skulle återförsäljarna få ut demobilar strax efter midsommar och det är ju snar...nu det! 8)
av Kluster
Tackar, man börjar ju känna av känslan "barn på julafton" nu när det börjar närmar sig...sakteliga :)
av jumu01
Visst är det en härlig känsla Kluster!
Kränger du iväg din beg bil som inbyte eller säljer du den privat, Kluster?

Varit inne och tittat på en 2012 som hade grå skinnklädsel, den var väldigt fin återstår att få se en cacao klädsel och helst "live".

Vilken färg, står nu och velar mellan flamenco red och titanium grå, var först helt inne på flamenco red men känns inte riktigt säkert efter att jag sett den, har ju nu titaniumgrå på min nuvarande och att välja samma så kommer det kanske inte kännas som man bytt bil, tycker också att dessa färger är de bästa som går att få till en S40/V50. Ett i-lands problem! :oops:

Beställningen kommer troligen att göras i augusti månad efter att varit på utlandsuppdrag för att få lite extra cash till bilbytet! Hörde att leveranstiden var mellan 8-12 veckor!
av Kluster
Den går som inbyte, landar på ca 135'.

Angående leveranstiden - hellre ett sent leveransdatum och det ändras till ett tidigare datum än tvärtom...
av Kluster
whoppi skrev:leverans v.29 nu, om man kan lita "min volvo" sidan.
Treeevligt! :)
Hur länge dröjde det för dig från beställningsdatumet tills du kunde logga in på Min Volvo-sida? Vad jag ha hört ska man få ett mail från Volvo med inloggningsuppgifter m.m? Eller fick du allt från din säljare?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 47
installera dragkrok

På exempelvis XC70 2012 ska det till tv&arin[…]

Låscylinder

Men får man löst cylindern när den[…]

Hej jag har problem med att min srs lampa lyser oc[…]