Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
crumpets skrev:Grymt 8) Vore häftigt om du fick upp den i riktigt fint skick. Det är verkligen riktiga rariteter de här bilarna. Tror typ jag sett 1 480 någonsin irl.
Jo man funderar ju på om man ska köra hela vägen å få riktigt skick på den eller om man ska fixa de som är jävligast bara å köra me den tills den rasar.

Bara sett en 480??? Herre jävlar, min plastmorfar hade tre själv bara :lol: sen går de faktist 2-3 st till här i byn.
Användarvisningsbild
av bjompa
Dalmans skrev:det har nog inte jag heller vad jag minns!
Du får ta den på hockey i vinter bjompa så man får en chans att få se den :)
Du ja tog den till en match i vintras å de va en upplevelse :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Öjjj kom på att ja tog nån bild i morse när ja va å roade mej me bilen.

Ni behöver ju inte gnälla för mycke, har aldrig svetsat förut. :lol:

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
för att aldrig svetsat tidigare så ser det bra ut. Ska jag säga har endast slipat ner svetsningar.
Användarvisningsbild
av bjompa
Ahaa.. Då va de dax att gräva fram den här tråden..
Har svetsat klart på bilen iaf, de har kanske tagit lite tid men de beror nog mest på att ja tycker att de är så jävla tråkigt.
Nu ska de börja spacklas å lackas, eller ja macken får väl till en början bli primer:-D
Besiktningstid är bokad så ja har idag 13 dagar på mej.

Lär väl återkomma är ja rädd, hej
Användarvisningsbild
av bjompa
Slipar å spacklar å skruvar å svettas å kladdar å grundar å spacklar å slipar å köper delar å skruvar å sliter å svär å slipar å härjar å äter å fikar å slipar å spacklar å skruvar å köper delar å skruvar å jävlas å sliter å å å å.....
Fortsättning följer

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]

Har nu under några laddningar märkt a[…]

Felkod P074468

Xc90 2013 automat. En bekant till mig har felkoden[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]