- fre 01 jul 2011, 23:28
Du råkar inte ha listat dina statusförändringar? Mest nyfiken just nu på när din gick in i Status 2 (där min har legat en vecka nu). Efter att ha väntat "superlänge" (beställd 28/2) så blir man lätt lite ivrig när det har börjat röra på sig :)[/quote][/quote]
Underbart, det rör sig i fabriken, även om uppdateringarna inte verkar vara så täta. Den 21/6 gick min upp i status 2, sedan hände inget förrän ikväll. Nu är den plötsligt i leveransstatus 7! Min bil finns B-)
Leveransdatum tidigarelagt en vecka, från v30 till v29.
Mirre80 skrev:Jag beställde samma som du 28/2. sen hoppade den till steg 2 den 16/6 och i morse steg 5 så jag tror det skulle börja röra sig för din oxåTrevligt! :D
volvo v60 T3 R-design MY12 Röd
Parkeringshjälp fram och bak
Teknikpaket 1
Tonade rutor
Elinfällbara backspeglar med markbelysning
Du råkar inte ha listat dina statusförändringar? Mest nyfiken just nu på när din gick in i Status 2 (där min har legat en vecka nu). Efter att ha väntat "superlänge" (beställd 28/2) så blir man lätt lite ivrig när det har börjat röra på sig :)[/quote][/quote]
Underbart, det rör sig i fabriken, även om uppdateringarna inte verkar vara så täta. Den 21/6 gick min upp i status 2, sedan hände inget förrän ikväll. Nu är den plötsligt i leveransstatus 7! Min bil finns B-)
Leveransdatum tidigarelagt en vecka, från v30 till v29.

V60 T3 Summum, Electrum guld, 5 tonade, Skid plates, Driver support mm