Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fellow
Nightmare89 skrev:
Fellow skrev:
cybermunk skrev:Fan fellow det där vart ju inte alls så tokigt som man skulle kunna tro när man ska lacka.
Näe tyckte det inte det blev så dumt alls! Lite bättre finish skulle man kunna ha men får se om man klär eller gör dem riktigt fint lackerade.

Just nu har jag rivit av högtalargallret på passagerardörren och lagt plast och tre lager glasfiber över så det är stenhårt nu. Har skärt ut och ska väl passa in den på dörren sen o se om man kan bygga en baffel ovanpå den och slippa riva hela dörren för att få fast en 6.5" men som sagt, de beror på hur snyggt de går att få med tanke på att baffeln bygger ju utåt en bit.

Kolla gärna in min jag har gjort så xd :-)-)
Har du 6.5" också?
Användarvisningsbild
av Fellow
Nightmare89 skrev:nä men 5or där jag byggt ut den ur dörren Sida 56 i min tråd ser du hur jag har gjort med mina :-)-)
Jag har gjort liknande med gallret fast med plast och 3 lager glasfiber för att det skulle bli stumt som fan men inser att den ändå blir för liten att bygga på en baffel på. Så kommer få slita av all vinyl och limma fast en baffel och plasta över.
Användarvisningsbild
av Fellow
Nightmare89 skrev::D :D ta mycket bilder så jag kan göra likadant när det e m in tur :wink:
Ja då! Beställt måttanpassade bafflar av backesljud för 150 kr styck. Så får dem till nästa vecka o då blir de bygga o massa bilder;)

Tackar Ortus! Ska bygga a-stolpar imorgon om vädret tillåter så jag får upp mina diskanter:D
Användarvisningsbild
av Fellow
Ena färdig för slipning och spackel. Den andra har av någon anledning inte riktigt härdat igenom på 2 dygn så måste blivit fel i blandningen men tyckte jag tog för mkt härdare:/ Så bara avvakta och låta den stå i värme nu. Sen har den inte riktigt fäst med limmet heller så har jag otur måste jag göra om den:/ Skitplast som saker inte fäster på!

Men bilder på den ena som jag kapat upp för diskanten iaf.

Bild
Bild
Bild
Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sedan kommer frågan om man verkligen beh&ou[…]