Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mossi
Känns riktigt bra idag, har beställt en ny V60 D5 summum. Har en V50 D5 09 idag, skall bli riktigt roligt att få köra den nya D5 med 215 hk.
Har varit riktigt nöjd med V50, men V60 känns mera uppdaterad med info
mm. Så nu är det bara att vänta tills den dyker upp till hösten . :D
Senast redigerad av 1 Mossi, redigerad totalt 0 gånger.
av mojja
Grattis skönt bänär man väl bestämt sig :))
av Mossi
Tack, det tror jag också att det är en bra uppgradering från V50. Färgen är svart 019. manuell växellåda läder softbeige K112 och njord fälgar. Besked om leverans får jag mer exakt nästa vecka men omkring slutet september början oktober är prell. Blir också spännande att jämföra D5 180 hk med 215hk och se om det är så stor skillnad.

Nu är det bara att vänta cirka 10- 12 veckor minst innan det blir dax för premiärturen, den är den bästa tycker jag med alla förväntningar man har på bilen. :D
av Mossi
Fick besked i går om leverans, det blir den 21 september. Den som väntar på något gott väntar inte förlänge, men det känns bra i allafall att det blev cirka 10 veckors leveranstid. :)
av vicster
Inget teknik-, driver support eller high tech-paket? Alla ganska prisvärda och på din bil hade jag åtminstone lagt till teknikpaketet om jag vore du. Det gör mycket för interiören att få den stora skärmen så det är löjligt. Sedan är ju keyless så jäkla skönt att man undrar hur man överlevde innan... :P
av Mossi
Har till den 25 augusti på mig att ändra specen, får fundera på de förslag du gav om tillägg.
Tack för tippsen.
Varför byta? XC60

Det spelar nog ingen roll vad andra tycker, du har[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]