Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mellan 7 till 9 dagar att gå från steg 7 till steg 8 verkar det vara..

Det verkar som att Gent har en egen hamn å det verkar som de de samkör leveranser å att ett skep avgår var 3:e dag till Sverige . Det kan man ju förstå.. Lite oekonomiskt att skicka ett skep med en bil.. :-)
Jag måste bara tala om vad som hände mig i går. Jag hämtade ut min fina vita xc60 drive r-design i måndags :D Jätte fin förutom att någon har lagt sin stora smutsiga hand på A stolpens klädsel men men. Den var så fin med silvar rails, panorama tak och 20 tum. Men nu kommer det riktigt tråkiga när jag var på väg hem från stenugsbaden i går på eftermidagen blev jag på körd bakifrån på motorvägen. Bilen överlevde men jag har tappat känslan redan för den nya bilen och det känns jätte tråkigt....
Surt, men tänk så här, det är "bara" en bil! Kunde ju (vilket jag nu utan att veta förutsätter med tanke på vad du skrev) varit du eller någon nära som blev skadad!
Mirre80 skrev:Status 5:)

volvo v60 T3 R-design MY12 Röd
Parkeringshjälp fram och bak
Teknikpaket 1
Tonade rutor
Elinfällbara backspeglar med markbelysning
Trevligt! :D
Du råkar inte ha listat dina statusförändringar? Mest nyfiken just nu på när din gick in i Status 2 (där min har legat en vecka nu). Efter att ha väntat "superlänge" (beställd 28/2) så blir man lätt lite ivrig när det har börjat röra på sig :)
Jag beställde samma som du 28/2. sen hoppade den till steg 2 den 16/6 och i morse steg 5 så jag tror det skulle börja röra sig för din oxå

volvo v60 T3 R-design MY12 Röd
Parkeringshjälp fram och bak
Teknikpaket 1
Tonade rutor
Elinfällbara backspeglar med markbelysning[/quote]

Trevligt! :D
Du råkar inte ha listat dina statusförändringar? Mest nyfiken just nu på när din gick in i Status 2 (där min har legat en vecka nu). Efter att ha väntat "superlänge" (beställd 28/2) så blir man lätt lite ivrig när det har börjat röra på sig :)[/quote]
Härligt ...

Precis som jag trodde då 7 till 9 dagar ..

Min ÅF sa att min kommer in i slutet av veckan åsen tar det ca 4 arbetsdagar att fixa de eftermonterade tillbehören (Designerpaketet m.m.)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 45
Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att moto[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling