Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
dra ihop fjädern på dom varv du har tänkt lämna kvar. Sen kapar du som du vill.

Har kapat många fjädrar utan att dra ihop dom innan.. kapar man försiktigt så smäller det inte till så jättemkt.
Dock vet jag folk som har brutit både fingrar och handleder när dom kapat fjädrar.
Användarvisningsbild
av dahlen
fick framfjädrarna kapade idag iaf. tog 2 varv så nu är det Epa :roll: bakfjädrarna tas imorgon.

lyckas inte få mobilen att vilja dela med sig av bilderna jag tog.. så dom kommer såfort jag lyckas :D
Användarvisningsbild
av dahlen
nu fick jag fart på kameran..

helhetsbild. dock ojämnt underlag men kapat 2 varv fram och inget bak. ser epa ut så ska ta bak imorgon.
Bild
Bild
Bild

fixade även läppen fram då den har varit hängig i kanterna :)

blir nog bra när det sätter sig och bakfjädrarna kapas med :D

Bonusbild på hur bilen såg ut för några dagar sen :roll: jag och en polare var ute och körde på lite grusvägar i spöregn :)
Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
kanske det :) men vill inte ha den klapplåg, får köra lite så fjädrarna sjunker ihop sen får vi se om det behövs mer ;)
Användarvisningsbild
av dahlen
haha :) nejdu det har jag inte :) tycker inte det ser bra ut på en 940 :) sen är det sjukt obekvämt när det är sågott som stumt. 142an jag hade låg på gummina fram.
Användarvisningsbild
av dahlen
det ska på ;) dåligt med pengar dock :( vita blinkers måste på snarast med :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...