Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av adde93
Hej!
Jag har en Volvo S60 -01 som jag vill koppla till ett slutsteg + baslåda och just nu känns det som jag läst varje inlägg om att koppla allt från AUX till slutsteg mm men inget inlägg har sammanfattat allt som krävs så jag ska försöka ställa frågan och få ett rakt svar av någon på detta grymma forum!

I min S60 sitter det ett High Performance Sound System med en HU-603 huvudenhet utan CD-växlare.
Lägger upp en bild där jag förklarar vad jag vill få fram :D

Bild

Hoppas ni förstår vad jag menar annars så skriv så ska jag försöka förklara mera hur jag menar :)
Om jag får några svar som gör att jag känner att jag kan börja koppla så kan jag fixa en guide när jag kopplar in mitt slutsteg+bas dock blir det ev efter sommaren då jag ska jobba och sedan köpa grejerna.

Tack på förhand!
Med Vänliga Hälsningar
Andreas Jansson
av blådåren
Det finns en adapter som gör att du kan behålla ditt pa200 och ändå få ut en lågnivå till ditt nya steg!.
Kolla på "backes" .

fast kan du inte vänta så fiska fram kontakten från stegets högtalarutgång, den sitter inklämd till vänster bakom radion och är delvis inlindad i skumplast.
Dela kontaktstycket och tryck in den passande delen i radions gråa kontaktsycke som nu är ledigt.
Det kommer spela ändå men kanske inte lika högt .
Då använder du såklart adaptern du har och drar ur stegets anslutning .
av adde93
blådåren skrev:Det finns en adapter som gör att du kan behålla ditt pa200 och ändå få ut en lågnivå till ditt nya steg!.
Kolla på "backes" .

fast kan du inte vänta så fiska fram kontakten från stegets högtalarutgång, den sitter inklämd till vänster bakom radion och är delvis inlindad i skumplast.
Dela kontaktstycket och tryck in den passande delen i radions gråa kontaktsycke som nu är ledigt.
Det kommer spela ändå men kanske inte lika högt .
Då använder du såklart adaptern du har och drar ur stegets anslutning .
Tackar och bockar "blådåren" :D
Detta hjälpte och nu är jag med på hur det ska kopplas och när jag får hem alla saker så fotar jag och skriver en guide till just S60 men som sagt troligen efter sommaren :)
Carplay trådlöst?

Med tanke på att trådlös CarPlay […]

Verkar som det bara finns en kung :-) Då bli[…]

Elpriset

Det har varit minuspriser ända ner till -35&o[…]

Lätt att jämföra med awd drar v&a[…]