- tor 03 aug 2006, 20:18
Vad ni är tråkiga och negativa ni är, när folk vill göra något eget i bilen. Drog remonte från positionljuset där bak och vips så funka allting perfekt! Vilket tryck det blir från 4 st 10" där bak! Inte ens i närheten av Volvos egen lilla bas och dessutom är den alldeles för dyr. Men enkelt för den som vill ha extra bas. För det andra så har jag lyssnat många gånger med system med volvos egen bas och tyckt att det inte varit tillräckligt för min del och jag har ägt många olika volvo i mitt liv.
Men smaken är som baken = delad. Acceptera att folk tycker olika.
Frigge skrev:Carman Och Frigge!CarMan skrev:Foffa skrev:måste du promt ha en som styrs av stereon (man bör ju ha det för att slippa "PLOPP" ljud)
Detta var ju en märklig diskussion... Jag ville ju vet om det var någon som visste var man kan få remonten till ett separat slutsteg i bilen min??? Sen så har alla olika smak och tycke och det är ju väldigt bra för annars så skulle det bli ganska enformigt och allmänt tråkit om alla tyckte likadant... Endel gillar orginalsystem och endel gillar att bygga eget.
Men min ursprungsfråga kvarstår! Är det någon som vet var man kan hitta remonten i en en XC90 -06 till ett separat slutsteg???
stereon har ju det mesta på fiberoptik, så det är inte säkert det fins nån kabel där.
Som Carman säger, bilen har ju fiberoptik vilket gör att du inte kommer hitta remote styrningen. Alternativet är ju att ta Radioläge/tändningsläge som remote bara för att få igång det.
/Fredrik
Vad ni är tråkiga och negativa ni är, när folk vill göra något eget i bilen. Drog remonte från positionljuset där bak och vips så funka allting perfekt! Vilket tryck det blir från 4 st 10" där bak! Inte ens i närheten av Volvos egen lilla bas och dessutom är den alldeles för dyr. Men enkelt för den som vill ha extra bas. För det andra så har jag lyssnat många gånger med system med volvos egen bas och tyckt att det inte varit tillräckligt för min del och jag har ägt många olika volvo i mitt liv.
Men smaken är som baken = delad. Acceptera att folk tycker olika.