Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

första tanken när jag läste rubriken var att fälgarna borde vara i största laget. dock hade jag inte tänkt på hurpass stora s80n är :shock: ser riktigt grymt ut!
av NiKeMaN
andreas_lofgren skrev:Vad är det för ET på fälgarna? Tar det i nånstans?
Sorry missade ditt inlägg Lövet!
Det är ET38 ! Det lät skitlågt först eftersom att "alla" andra eftermarknads volvohjul ligger på runt ET45.... Men det blev ju perfekt.
Och med sänkningen på 40mm, så tar det inte i någonstans alls. Igår åkte vi 4 personer i bilen helt utan att det skrapar i varken på landsväg eller när det svänger och kurvar sig. Hjulen går att snurra fullt åt både höger och vänster utan att det tar i någonstans.
Låter fint! Det gör ju att det finns bra mycket mer fälgar att kolla igenom om man kan frångå Volvos höga ET mått utan att det skrapar i.
XC90_Executive skrev:Snyggt! :-)-)

Inte dags att göra något åt effekten? :wink:
Har fundelurat på det men så kom jag fram till att jag inte använder dom 185hk som jag har ens så därför orkar jag inte bry mig :)

Om jag skulle göra något så är det en Polestar mjukvara man skulle ladda in... Men vete fan jag kan inte motivera det priset.
Skitfint!!
Jag och Bitez tonar våra bilar den 29/6.
Längtar gör jag.. Även dottern som inte kan se på sina princess filmer i baksätet när solen ligger på. ;)
Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]

Bud från utländsk intressent för a[…]

Hej på er! Jag har felkod P2101 i min Volvo[…]

Oki, men 70 mil är det ju inte mån[…]