Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aneben
Jag har en XC70 -08 med performance stereon.

Var ansluter man adapterkabaget som som ger en ISO anslutningar som passar Parrot kablaget?

Jag har mina aningar att det finns bakom själva stereo enheten men hur tar man bort den?
Det finns ett kablage som passar direkt i din radio och parroten, utan att byngla med iso kontakter emellan !!.
Ska kolla listan på jobbet vad det heter !!.
Men om du har performance-stereon (utan slutsteg mao) så ska du ansluta kablaget bakom radion !.
det är lite meck att få dit det om du inte gjort det förut då hela mittkonsollens framsida får demonteras för att få ur hu:n ..
Glömde kolla kabel idag :oops: ... blev lite exalterad av ett extrajobb som står i verkstan :lol: , ska montera dold stereo med 4 högtalare och 2 subbar i en cadillac -59 :) , får inte borra i bilen eller förstöra nåt, bara använda original fästpunkter, utmaning !?.

Kolla en bit ner i denna tråden !, där beskriver jag hur man gör, med bilder dessutom !.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 56&t=41230
Laddbox

Jag köpte en begagnad Cetek Njord, hade redan[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]