Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tofulus
Nightmare89 skrev: Det första jag får höra när jag kommer in i hallen när jag stiger ur bilen du har kommit fel det ska in en s40 här!!
...
Haha, tycks finnas besiktningsmän med kompetens, även i Sverige :lol: Fick dagens skratt när jag läste detta :D
Fellow skrev:Haha, störda människor det finns.
Fy fan vad jag diggar kjolpaketet du har tillsammans med devil eyesen! Vill också ha på min v40 men då blir tjejen tokig om jag nämner nåt om de:P

Klart du ska ha kjolar :-)-) :mrgreen:
Yes då har man varit å köpt sjukt mycket kabel till slutstegen å sånt allt sprang loss på 2600kr :-O) :twisted:

Blev 50mm2 hela vägen för framtida syften he he :-)-)

Bild

Det där ska nog duga 160A säkring med :mrgreen:
köpte

1st blå kabel 4m sen 2m till för att dela ut dem från fördelaren sen en 4m lång jordkabel å säkringshållare å skor så det rullade snabbt iväg he he :roll:
Haha 2600, trevlig siffra. Varför jag säger detta är för att det finns en sida som heter just det :) Sen om det handlar om pengar så är det ganska normal kostnad för dom delarna du köpte anser jag i alla fall.
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 135
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har häm[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]