Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Bakom handskfack och under mittkonsoll eller där omkring borde det väl vara ganska gott om utrymme
Användarvisningsbild
av Fellow
cybermunk skrev:Bakom handskfack och under mittkonsoll eller där omkring borde det väl vara ganska gott om utrymme
Under mittkonsolen har jag 2 stycken men fler fick det inte plats:P Har försökt klura hur man river ner handsfacket för att kolla men inte kommit på det ännu:P Så får se om jag försöker lite till eller om jag drar kablar från bagaget bara:P
Användarvisningsbild
av Fellow
Inhandlat 50 meter högtalarkabel nu från Kjell o Co för 280 kr. Testat kabeln lite i hemmabion och det låter riktigt bra för det priset! Märker ingen skillnad mot den andra kabeln som var ren koppar iaf. Så ska ordna kabeldragning imorgon men får ordna med kabelstrumpor en annan gång då jag inte har ekonomi för det just nu:P
Användarvisningsbild
av Fellow
Färdiga mellanregister, ska bara kläs i vinyl som brädan nu vart man nu hittar det!?
Ska försöka limma fast diskanterna eller hur jag nu ska montera dem på a-stolpen men satt upp dem så man förstår ungefär hur dem ska va sen. Nydragna kablar också uppmärkta så man vet vad som är vad i trasslet.

Mobilbilder så kvalitén är inte den bästa.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Fean det där blev ju kalas :) Trevligt med helt register ?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Det är inte riktigt så enkelt. Bor du[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]

Missljud AC (kompressor bytt)

Har en ordentlig läckagesökning gjorts v[…]