Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Asak
Dieselsmurfe skrev:Ski8llnad mellan höger å vänster. Annars verkar det prima.
Kan ju bero på att brädan även är olika på höger och vänster.
I mina ögon ser det bra ut då båda högtalarna ser ut att sitta vågrätt.
Har e en liten film som visar hur man får loss den :wink: hoppas du förstår bättre nu
Borde vara samma klipps på din med bara att de sitter lie annorlunda eftersom du har kudde :wink:

Användarvisningsbild
av Fellow
Nightmare89 skrev:Har e en liten film som visar hur man får loss den :wink: hoppas du förstår bättre nu
Borde vara samma klipps på din med bara att de sitter lie annorlunda eftersom du har kudde :wink:

Tackar tackar:) Ska kolla det där imorgon då:)

Dieselsmurfen ja på förarsidan är brädan vinklad pga mätarhuset så måste göras helt annorlunda. Men gjort om förarsidan nu för att den skulle hålla ungefär samma vinkel som passagerarsidans. Kommer bilder imorgon då den ligger på tork från plasten nu:)
Användarvisningsbild
av Fellow
Tackar:)
Nightmare89 näe det ska jag tyvärr inte. Har inte direkt råd för utflykter för tillfället o inte så mkt att visa upp än känner jag:P

Här kommer två nya bilder. Gjort om förarsidan nu och det enda jag är missnöjd med är att den är så pass hög mot passagerarsidan men så är brädan vinklad och mätarhuset sticker upp där så inte så mycket att göra åt det om man inte vill kapa i brädan:/ Går säkert att ordna till men jag nöjer mig såhär nu. Med vinyl som brädan tror jag det smälter ihop fint:)

På bilderna så är lutningen större på förarsidans fäste men hela gallret lutar vid montering så det jämnas ut.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Fellow
Nightmare89 skrev::D :D faan vad inspirerad jag blev nu^^ ska nog ta å fixa mina i helgen nu^^
Roligt att du känner så:) Som sagt så är jag lite sådär till att den vänstra blir så högre men vad ska man göra:P Så länge det låter bra så blir de nog riktigt fint integrerat när det kommer på vinyl:)
Användarvisningsbild
av Fellow
Dieselsmurfe skrev:Ser bra ut. Blir nog snyggt med vinylen.
Tackar! Ja det tror jag med:) Kommer smälta in bra då. Håller på och letar plats för delningsfiltren just nu. Ingen som har en idé på vart man kan få plats med dessa? 2 stycken till varje högtalarpar är det så är rätt stort att få utrymme för.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]

Tack för svar. Det gick bra att köra hel[…]

Bra jobbat. Hur många laddstopp behövde[…]

Uppdatera mjukvaran

T.ex uppdatera om man vill behålla e-call […]