Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av na96gen
Kunde inte motstå att igår slå till på en 14mån gammal V70 D5 AWD Summum MY10.

Blev ännu mer lycklig när jag hittade intyget från Volvo att den var Polestar trimmat, men tidigare ägaren hade inte besiktat bilen..

Så det är väl bara att själv beställa tid hos Bilprovning för regbesiktning eller?
Användarvisningsbild
av Anders E
Japp, bara du har pappret från Volvo så räcker det.
Användarvisningsbild
av na96gen
Tackar ! :D

Inte så mycket mer än Summum. Odysses, barnstolar, tidur och tonade rutor samt drag.
Sedan upptäckte jag intyget om ny motoreffekt när jag kom hem, så imorse kunde lokala Volvohandlaren verifier att den har Polestar trim med :-)

Så jag måste minst komplettera med en Vinge. 8)

Det som är surt men som jag får ta är att det är Performance stereon och ingen blåtand. Man bode väl kunna uppgradera stereon/högtalarna i eftehand på nått vis.

Men jag får trösta mig att jag fick ett super pris.
av LOTEZ
Grattis!

Men går/gick summum ens att få med lägre än HP stereon?

Du har inte fått en Kinetic med skinn?! :roll:
av perhall
Summum går att få med P-stereon, ingen större förlust eftersom HP är nästan lika dålig... Sk du uppgradera så skaffa något bättre än HP!
Användarvisningsbild
av na96gen
Läste lite gamla trådar, får byta ut lite högt å köpa en steg. Som att vara 18 igen när man skruva in värsta Knutssonen i morfars gamla 343a.. :lol:

Och usb ipod interface så är man väl hemma
Användarvisningsbild
av na96gen
Hehe en bil, men nu går det knappt att lyssna på P1. Hade betydligt bättre ljud i S40 man köpte för över tio år sedan..
av pm922
Den på Carnila? "för kunds räkning"? Den kikade jag också på, var bra pris på den.
Men varför regbesiktiga. Onödig kostnad känns det som, går ju inte att se att den har uppdaterad mjukvara. Har också funderat på polestar till min FT men tror inte jag tänker regbesiktiga den.

Hoppas du blir nöjd med nya vagnen!

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]