Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sveppes
Min order blir inte låst förens i veckan.

Vit eller röd är frågan. Jag har beställt vit... men samtidigt huva vad snygg den röda är :)

Vad anser övriga ?
av mojja
Stod inför samma val blev en röd till slut vilket jag verkligen inte ångrar:) Röd är riktigt nice:))) Men vit är inte fy skam den heller!!!

Vilken du än väljer kommer du bli kanon nöjd.
Användarvisningsbild
av XC60D3
Personligen valde jag vit, arbetskollegan valde röd. Så jag anser förstås vit, då den ändå är lite mer sober än den röda. Men visst är den röda snygg, inget snack om saken. Men jag tror (och det är förstås bara jag då) att man tröttnar snabbare på den röda kulören. T.ex. så tycker jag att de grymt snygga bakljusen blir mer accentuerade på den vita (samtidigt som alla R-detaljerna blir lite mindre accentuerade)

EPIC Parking!
Bild
av menbj0
Nu var det väl V60 frågan gällde.

Mitt tips är: om du väljer vit ellerl röd - glöm inte att plocka bort railsen! Framförallt den vita, men även den röda, kräver att man plockar bort de svarta ribborna. S60 är definitivt snyggast i vit. För V60 anser jag att de är likvärdiga. Lycka till!
Användarvisningsbild
av XC60D3
Oj.. förlåt mig, jag skyller allt på mojja ;)

Om det gäller V60.. Då blir mitt svar Röd. Just den bilen är snyggare i röd enligt mig.
av Torslanda
Valde mellan svart eller vit R-design, röd valdes bort ganska tidigt (dock är den jäkligt fin) lite pga att all kommunikation runt R visar den röda. Mitt val föll på vit, så den får min röst.
Trasig Renault Scenic

Kom på en möjlig orsak till haveriet p&[…]

Multimetern visar 0,15 volt om ja bara har tä[…]

Motornr: Identifigering

En B20A, och är ju då inte original i d[…]

Volvo v90 D3 2018 motor problem?

Hej så ja har en volvo v90 d3a och nu p&arin[…]