Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HerrDödén
Sekretesslur fanns som tillval när jag beställde V70 MY11. Hade då inte valt till inbyggd telefon men väl VOC, om det nu spelar någon roll. Säljaren frågade om luren var av intresse men sa inte ett knyst om att BT då skulle utgå.
av frosse
Jag har en V70 -11 med VOC. Har både inbyggd telefon med SIM -kort i handskfacket och BT koppling till mobiler. Funkar klockrent.
av oldtimersmc
Jag är iaf nöjd med blåtand då jag har flera lurar på mig (arb/privat) och bara att växla mellan dessa, den andra bilen med inbyggd använder jag överhuvudtaget inte den inbyggda telefonen då jag inte har lust att feppla med extra SIM o pin
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag kör blåtand idag och är relativt nöjd. Smidigheten att bara sätta sig i bilen och den kopplar upp trådlöst är toppen, den är dock lite ostabil i synkning av telefonboken samt att man ibland tappar samtal tyvärr.

Den "riktiga" telefonen var betydligt mer pålitlig samt att den fungerade klockrent utanför tätort.

Har uppdaterat mittkonsolen efter att @theodorka[…]

Kolla att du kan rucka på oken tills inre […]

Jag vet inte vilken EQS du suttot i, men den &aum[…]

Bilen fungerade utmärkt. 6-cyl 2.9 Manuell Ja[…]