Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av eos1ds
Hej! Själv tog jag 7 tums skärmen med premiumsound med rti. Som jag förstod det kunde man även välja hpsound med dvd vilket innebar 7 tumsskärm(med 7 tum kan man senare uppgr m rti). Nog en smaksak men man får hpsound med dvd och 7 tums skärm för 4500 kr. Angående VOC valde jag även detta, trodde man då fick även tiduret och sms funktionen? Klarar mig nog med sms ifall inte tiduret ingår, dock.
av Biltoken
Om du inte tror att andrahandsvärdet skiljer och du klarar dig utan grejor som backkamera, frontkamera och annan utrustning som med säkerhet kommer i framtiden och som endast (till rimlig kostnad) kan kombineras med stora skärmen kan du spara pengarna tycker jag.

Själv valde jag 7" till min XC60 - men den modellen har en annan mer kräsen kundgrupp (90% tjänstebilsförare) och jag såg framför mig annonserna på Blocket med iskalla bilar utan skärm och nästan lika iskalla bilar med lilla skärmen.
av perhall
jag tror iofs att XC70-köpare är mer som XC60-köpare än vad V70-köpare är
på en D3 momentum V70 är det nog skitsamma med skärmen
men inte riktigt på en XC70
fast vid inbyte tror jag inte man får något extra ändå...
Svåra frågor det här:)
PH
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag tror inte du kommer att reta dig på att skärmen är liten, du har ju bara en bil, så du ser ju inte skillnaden. Sargen är fint konisk, så man tänker inte på det.

Men det finns ingen som kommer att ångra att man tog en 7" skärm... (alltid lätt att bestämma om nån annan ska betala)
samma sak när man ska välja motor, klart du ska ha en D5a, om inte jag betalar, men om man tänker mer logiskt så funkar ju en D3 lika bra.
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]