Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

:-)-) Äntligen har volvo uppdaterat bygg din bil!
Tyvärr har de missat R-Designens fullständiga exteriöra uppdatering. Saknas gör den u-formade kromade listen på framspoilen.
....men vad har ni andra för åsikt om fälgbytet på 2012 R-Design jämfört med 2011? Snyggare eller fulare?
av perhall
Fulare.
Å andra sidan är 2011-fälgen farlig, har aldrig varit med om en fälg som så lätt blir förstörd av trottoarkanter.... en bred bana som liksom lägger sig utanpå däcket...
PH
Nya fälgen är FULARE! Jag har väntat på 2012 och funderat på en beställning av en R-design. När jag nu ser fälgvalet så är detta helt uteslutet. Kanske måste man se en 2012 R-design i verkligheten innan man säger för mycket men spontant är detta inte speciellt lyckat.
Användarvisningsbild
av hollan
är ju samma fälg som v60 R-design redan fick 2011 så den är inte ny i den bemärkelsen
Har inte polisen cractus fälgar eller?? de har några fälgar iaf som är gjorda för kantstötning :wink:
Användarvisningsbild
av hollan
polisen och övriga utryckningsfordon har en fälg som heter rätt och slätt police påminner om canicula och cratus men är inte samma kan köpas som reservdel men finns inte med i tillbehörskatalogen
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]

Laddbox

Det fungerar utmärkt att ladda i ett "va[…]

Automater verkar generellt ha lägre dragvikt.[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]