Moderator: Moderatorer
Bosa skrev:Har fått ett par offerter nu men är inte så imponerad med tanke på att V70II T4 R-Design, D3 Business (Business Active strax över 300k) samt FT R-Design finns för strax under 300k. Lagerbilar förvisso men ändå.Hej, vad innebär adapter 13 till 7-polig, den kan väl inte representera hela skillnaden 266 till 275 tusen = 9 000:-
Har fått offert på följande:
Volvo V50 D3 Classic Momentum MY12
· Metalliclack
· Tidur för tillsatsvärmare
· El-motorvärmare med kupékontakt
· Eluttag 12v bak
· Lågt sportchassi
· Stereo: High Performance
· Formgjuten bagagerumsmatta
· Mattsats skålade gummimattor
· Fast drag utan nivåreglering
Ena offerten hamnade på 275000:- och den andra på 266000:-, samma specar på bägge förutom att den för 266 även inkluderar adapter från 13 till 7-polig släpvagnskontakt.
Ska få en tredje offert imorgon så får se var den hamnar.
Lutar för tillfället åt en beggad V50 D5 alternativt en V70II om det nu blir byte. :)
Tuppen1 skrev:Det hoppas jag innerligt inte eftersom en sådan adapter kostar 150kr på BiltemaBosa skrev: Ena offerten hamnade på 275000:- och den andra på 266000:-, samma specar på bägge förutom att den för 266 även inkluderar adapter från 13 till 7-polig släpvagnskontakt.Hej, vad innebär adapter 13 till 7-polig, den kan väl inte representera hela skillnaden 266 till 275 tusen = 9 000:-
Ska få en tredje offert imorgon så får se var den hamnar.
Lutar för tillfället åt en beggad V50 D5 alternativt en V70II om det nu blir byte. :)
Tuppen1 skrev:Hej, vad innebär adapter 13 till 7-polig, den kan väl inte representera hela skillnaden 266 till 275 tusen = 9 000:-Adaptern är helt enkelt bara en adapter så att 7-poliga kontakterna kan användas, har t ex 7-polig kontakt på min släpvagn. Och det är givetvis inte den som ger skillnaden i pris. :D
KKR skrev:Grattis till bilen. Två saker i din spec. tilldrar sig mitt intresse. Först talar man om LED-varselljus, inte DRL. Sedan, är det "bara" Performance ljudanläggning i Momentum nu?Tackar! -Jo det är bara vanlig performance, men även denna har 6st högtalare i dag.
Prova googla volvo 9474082. Verkar finnas i lager […]
Personligen skulle jag ha bytt låsmekanismen[…]