Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nu har jag hämtat min kärra..
Med 20 cratus..
Savilegrå..
Jag som är tekniknörd.. Ni anar inte va jag missade..
Keyless go..
Trodde det fanns med teknikpaket rti..
Men jag få nog klara mig utan den..
Har ju allt annat lilul... Förutom det...

Bara tutta och köra....
Tråkigt när man inte får vad man tror man ska få... PCC är coolt och smidigt, men absolut ingen nödvändighet. Jag försöker gång på gång påvisa för min omgivning hur häftigt det är att jag öppnar dörren utan nyckel, men ingen verkar bry sig. :(

Så du slipper ju den besvikelsen... ;)
Grattis:)) till bilen lite bilder nu bara:)))
Hmm jag har teknikpkt,highperformence,rti och där ingick ju key less
Om du beställt bilen med Teknikpaket RTI så skall du ha keyless drive med. I så fall har de missat detta. Jag vill minnas att det i konfiguratorn gick att få endast RTI, men de verkar ha ändrat detta nu. Det finns 4 olika teknikpaket, samtliga har PCC.
HP + PCC
PS + PCC
HP + RTI + PCC
PS + RTI +PCC

Kolla din orderbekräftelse vad som står på den. Tråkigt, men kanske in te livsavgörande. Jag lånade en XC70 med keyless och tyckte inte det tillförde något.

Vad jag inte riktigt har förstått är varför teknikpaketet kostar samma, oavsett om du väljer en R-Design, Momentum, eller en bas (kinetic). Du betalar ju redan för HP-stereon i momentum/R-Design. Så då betalar du 11.000 kr för keyless/PCC, samtidigt som keyless/PCC kostar 7000 kr separat. Eller är det så att PCC är en sak och keyless endast ingår i teknikpaketen?
Där blev det fel..
På oder fanns ej kryptas med..
Riktigt surt ändå man betalar lika mkt med och utan..

Inte så mkt man kan göra åt det nu.. Bara tutta.. Och köra..
Man får väl köra med nyckel som jag har gjort innan...
Och idag fick jag ett stenskott i rutan och till råga på allt i synfältet stort som en 1 krona:) Hann med 12 mil innan första stenskottet :evil:

Men har även uppgraderat programmvaran till 245hk/520nm och skillnaden är verkligen enorm :lol:

Glasmästarn på måndag då:(
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45
Automatlådan fast i "P"

På med tändning, av med fläkten, l[…]

TjugoFJan Bakbok fixar biffen? Skickat fr&arin[…]

Vilken bränslebox passar?