Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av emastar
Ojess min tidplan höll! Nu sitter stänkisarna på, och måste säga att det blev ett ordentligt lyft för bilen. Blev kanske inte världens bästa lackning, utseendemässigt. Men det lär stå emot några år mot rost angrepp! :D Lyser inte lika mycket som partiet med flagnad lack gjorde, men går man nära så ser man att det är lacklagat...

Bild
Dieselsmurfe skrev:Vackert! vad fick du ge för däck och fälgar om man får fråga?
Fick ett bra pris på dom, har en god vän som jobbar på bilföretag. Så med hans rabatter och så, så slutade kalaset på 6500. Inte alls för smärtsamt för 17" :D
Bild

And still going strong
Dieselsmurfe skrev:44K MIL är ju inget :)
I know, och min ser inte ut att ha gått mer än 25K :D
Ståhl skrev:44k, precis inkörd alltså :wink:
jajamän!! Har tänkt ha henne länge så det verkar inte bättre ;)
Då var det äntligen dags för dieseltuggarn att få en fungerande AC igen. Imorn ska den lämnas in och så får vi se om det bara är gasen som behöver fyllas på, men med min vanliga tur så är det säkert kompressorn som behöver bytas. Men dom får göra vad dom vill, kyla i bilen ska jag ha! Jobbigt för både 2 fotade och 4 fotade att åka i bilen som läget är just nu..

Återkommer när bilen har kommit hem igen, så får vi se hur fattig man blir......
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]