Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

mojja skrev:Mmm skoja inte har haft 5 månaders leveranstid på min kärra. Men det visste man ju redan när man skrev under beställningen:((
??:-/ Blir väl ändå under 4 månaders leveranstid om du beställde V4? Själv fick vi våran bil för drygt två veckor sedan, oxå beställd V4.
Det roliga är att den stog kvar i steg 7 på "min volvo", ända tills denna vecka... :shock:
Tror du blir mycket nöjd med din bil, har nästan identisk spec på min bil och är lyrisk :D
Nu har jag äntligen fått se bilen irl och det kändes riktigt roligt faktist:) På ons nästa vecka är det drag besiktning och sedan på tor eftermiddag leveranas utav kärran:) 20" är uppkörda till volvo och på orginal 18 monteras det nokian hakka 7 dubbade vinterdäck:)

Längtar verkligen tills nästa vecka då bilen kommer stå hemma på gården:))
mojja skrev:Nu har jag äntligen fått se bilen irl och det kändes riktigt roligt faktist:) På ons nästa vecka är det drag besiktning och sedan på tor eftermiddag leveranas utav kärran:) 20" är uppkörda till volvo och på orginal 18 monteras det nokian hakka 7 dubbade vinterdäck:)

OT men:

Grymt val av vinterdäck :) Blir samma på min XC60. +AWD och vintern blir så mycket roligare :)

/ Jacob
jajon skrev:
mojja skrev:Nu har jag äntligen fått se bilen irl och det kändes riktigt roligt faktist:) På ons nästa vecka är det drag besiktning och sedan på tor eftermiddag leveranas utav kärran:) 20" är uppkörda till volvo och på orginal 18 monteras det nokian hakka 7 dubbade vinterdäck:)

OT men:

Grymt val av vinterdäck :) Blir samma på min XC60. +AWD och vintern blir så mycket roligare :)

/ Jacob

Jag kan själv inte förstå folk som snålar på vinterdäckena det är ju dom absolut viktigaste däckena man köper till sin bil:))) Tror det kommer greppa grymt till vinter med dessa däck och awd:))
Qualia skrev:Bra att du fick titta på din bil innan leverans..
För min del blev det nästa fredag vid leverans..
18 tums Zephyrus som till vinterdäck utan dubb.. Sommar blir det 20tums Cratus..

Här blir det 18" Cratus med nokina hakka 7 suv dubbade 235.60.18
sommarfälgar nitro max 20x8.5 med pirelli scorpion zero med 265.45.20

Längtar verkligen tills torsdag eftermiddag då jag får hämta min kärra:)))
äntligen är väntan snart slut....

Bild

Bild
petkas skrev:ska dit på måndag o snacka lite med olle så jag får tar en titt på pärlan lite närmare :-)-)

Tycker jag du gör rätt i:)) :lol:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 45

Jag har tagit tid hur lång tid det tar att t[…]

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 med sommardäck[…]

Jag passerade precis 1000 mil med min så jag[…]

B230fk går dåligt & ojämnt