Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Blir någ till att kalla henne den långsamma:( nu var det tio dagarsen min bil hoppade över till steg 7 utan att gå vidare:(måste ha blivit något knasigt på testbanan med min kärra:((
mojja skrev:Blir någ till att kalla henne den långsamma:( nu var det tio dagarsen min bil hoppade över till steg 7 utan att gå vidare:(måste ha blivit något knasigt på testbanan med min kärra:((
Gud va tråkigt, finns (nästan) inget värre än att vänta på en ny bil...

Är det nån insatt som har koll på hur länge det i normala fall bör dröja för bilen att gå från steg 7 till steg 9 om den byggs i Gent?

Min S60 ligger fortfarande på steg 2 och leverans v.24. Beställdes v8 tror jag. Loggar in på minvolvo en gång om dagen men det händer inte så mkt :???:
mojja skrev:Blir någ till att kalla henne den långsamma:( nu var det tio dagarsen min bil hoppade över till steg 7 utan att gå vidare:(måste ha blivit något knasigt på testbanan med min kärra:((
Efter att bilen är "klar" på banan i fabriken i Gent så transporteras den med lastbil några kilometer till "Estic" där r-design paketet monteras. Det kanske är där den har fastnat?
Ja med min tur så har dom tappat bilen från lastbilen:(
Det var väl min vanliga tur då:) kommer säkert inte få bilen innan juli känns det som just nu:(((
XC90_Executive skrev:
jajon skrev:Woho. Steg 1 -> Steg 2 idag. Samt beräknad leverans v25 (en vecka tidigare än förut).
Trevligt!

När är den beställd?
20e februari :)

Låååång väntan.

/ Jacob
När börjar de tillverka min v60? Bilen har ju stått still på Steg 1 hur länge som helst nu känns det som.. Lev vecka 26.
pratade med återförsäljaren igår och de hade prel leverans på den vecka 24?
Visar sidan "Min Volvo" fel undrar man ju då? :(
Tallberg skrev:När börjar de tillverka min v60? Bilen har ju stått still på Steg 1 hur länge som helst nu känns det som.. Lev vecka 26.
pratade med återförsäljaren igår och de hade prel leverans på den vecka 24?
Visar sidan "Min Volvo" fel undrar man ju då? :(
Min verkar stämma, enl handlaren. Har stått PPF (steg 1) ett bra tag, info från både Min Volvo och handlaren säger lev v26. Beställde bilen 24e mars.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 45
B230fk går dåligt & ojämnt

Yes, får kolla. Dock gick bilen sämre n[…]

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Viktigast för däcken är Toe-in. Cam[…]