Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mjukisdjur skrev:Bilen tog ett skutt från "2" till "5" idag (nej vadå kollar status 4-5 ggr om dagen? :))

Bara 4-5 ggr per dag? Jag tror jag kollar min status iallafall 10-12 ggr per dag :-)-)
mojja skrev: Bara 4-5 ggr per dag? Jag tror jag kollar min status iallafall 10-12 ggr per dag :-)-)
Är det lika lång leveranstid på instruktionsbok som på bilen? För om det är kortare på boken så lär man ju kunna allt om bilen när den blir levererad :)

Fast med tanke på hur få det verkar vara som läser boken så lär det ju vara leverans av båda samtidigt
Trevligt värre:))) min står fortfarande på steg 7 ??:-/
Såhär i efterhand är jag nog glad att jag inte kunde logga in och läsa status själv, det hade troligtvis lett till kraftig psykisk ohälsa.
Det var rätt skönt att bara få ett mail från handlaren en fredageftermiddag, "Du kan hämta bilen nästa fredag om det passar?" :D
Qualia skrev:Steg 8.
Din Volvo är på väg mot din volvo handlare..
soon :)

Ring och hör med handlaren. Min stod i den statusen, trots att den redan blivit levererad till handlaren.
Woho. Steg 1 -> Steg 2 idag. Samt beräknad leverans v25 (en vecka tidigare än förut).

/ Jacob
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 45
B230fk går dåligt & ojämnt

Yes, får kolla. Dock gick bilen sämre n[…]

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240