Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nitronitro
Jag håller på att beställa min nya XC60 MY12. Tyvärr går det inte att få ventilerad klädsel. Har någon ett tips på produkt som kan monteras för att fläkta min rygg eller går det att lösa på något annat sätt?

Tacksam för förslag!
av nitronitro
Tack för tipsen. Idag blir det en sväng till Biltema!

En produkt annars som jag önskar mig är en sorts dyna eller liknande som man enkelt monterar på stolen och kopplar in i sitt cigguttag. I dynan finns små fläktar som suger luft från ryggen. Jag har ingen aning om en sådan produkt redan finns annars vore det bra om någon kunde utveckla den. :D
Användarvisningsbild
av StringerBell
nitronitro skrev:Tack för tipsen. Idag blir det en sväng till Biltema!

En produkt annars som jag önskar mig är en sorts dyna eller liknande som man enkelt monterar på stolen och kopplar in i sitt cigguttag. I dynan finns små fläktar som suger luft från ryggen. Jag har ingen aning om en sådan produkt redan finns annars vore det bra om någon kunde utveckla den. :D
Jag tror du kommer bli fullt nöjd med en "passiv" lösning som tipsats om. En alltför åbäkig och komplicerad dyna är nog inte så snygg eller praktisk att köra omkring med.

I dotterns fall följde det inte med nå[…]

Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]

Låter som det är dags att "palla u[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]