Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
Nej faktiskt inte.
Tror inte många är intresserade av en obesiktad och avställd bil som har ljud som är värt mer än bilen :shock:
Dock var en polare intresserad att byta mot sin amazon kombi som han har ståendes på gården, men vet inte om jag orkar fixa till den.

Men iaf, ska troligtvis plocka ur ljudet ur bilen och sedan fixa bilen genom besiktningen, så säljer jag iväg den billigt sen.
Så får vi se hur det blir med allt ljud. Om jag behåller det eller om jag säljer det. Vore ju trevligt om man fick iväg grejerna.

Inte så lätt att fixa det som behövs fixas på bilen heller när man inte ens har en domkraft hemma. Och som grädden på moset så är man i princip garagelös för tillfället också.
Ska se i helgen om jag får låna någon polares garage å fixa det som ska fixas så jag kan in å visa upp tvåorna efter helgen.
njea, det är väl lite rost pån, sen är det ingen motor i den heller.. sen har den stått i 5 år så vem vet vad mer för fel man kan hitta.
Lixom en amazonkombi är ju lite av en drömbil. Men hade jag haft ett garage hemma så hade jag lätt bytt med han.

Men blir nog inte så..
Har kanske hittat en 244 -75 som kanske vore något att pilla med.
Det händer minimalt här.

Skulle få låna en polares garage i helgen så jag kunde fixa det lilla som behövs för att jag ska kunna visa upp den igen på SBP.
Men icke, de verkar skita sig.

Så nu letar jag som en galning efter en domkraft och ett par pallbockar så får jag ligga ute på gruset å fixa skiten.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]