Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC60D3
När jag spelar en CD så anges det bara Spår 1-15, ingen titel?
Det är en originalskiva. Inte heller när jag provade med mp3 från telefonen fungerar det. Står bara "Spår". Jag vill minnas att infon var där på min S40 -05. Men jag får forska vidare.
Om bilen är utrustad med navigation* finns en
hårddisk i bilen som innehåller en databas för
musikigenkänning av CD-Audioskivor. Databasen
innehåller de mest populära låtarna för
tillfället. Om mediaspelaren får en träff i databasen
så visas albumtitel och artistnamn för
mediat och för varje låt visas spårtitel, artist
och album. Hittas inte aktuell CD-Audioskiva i
databasen används CD-text ifrån skivan. Om
ingen CD-text finns på skivan visas bara
spår 1, spår 2 osv.
Tack petkas, ska plöja igenom manualen idag. Dock ingen navigation i bilen, men nog borde HP-steroen ha CD-Text. Jag får prova med lite olika skivor,
Japp, nu fungerar det, provade med USB-minne och då fungerade det klockrent (förutom buggen med att man måste ha motorn igång för att navigera rätt bland låtarna). CD-skivor fungerar inte och det fungerar inte heller över blåtand, men det kan förstås vara min iphone, då jag vet att det varit lite strul mellan just iphone och volvo.
XC60D3 skrev:Japp, nu fungerar det, provade med USB-minne och då fungerade det klockrent (förutom buggen med att man måste ha motorn igång för att navigera rätt bland låtarna). CD-skivor fungerar inte och det fungerar inte heller över blåtand, men det kan förstås vara min iphone, då jag vet att det varit lite strul mellan just iphone och volvo.
Hoppas verkligen inte att det är så om man använder iPhone via BT. Det suger ju i såna fall.
Hoppas bara det är någon liten inställning som behöver ändras :-)
XC60D3 skrev:Japp, nu fungerar det, provade med USB-minne och då fungerade det klockrent (förutom buggen med att man måste ha motorn igång för att navigera rätt bland låtarna).
?:-/
Funkar hur bra som helst utan att motorn måste vara igång i min bil! :D
Volvo s70 läckande bränsleslang

Har testat det men min läcker ändå[…]

Huvvajer

Toppen tack det ska kollas upp.

XC90 USA Köp med motorproblem

Har stiftet gått av och ramlat ner när […]

Service Peugeot 107 2007

Hur skulle du säg att den övergripande […]