Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Leveransstatus 9 - Levererad..... Men jag har ju inte hämtat den än. Om 3 timmar så beger jag mig hemåt i min nya XC60 DRIVe R-Design (D)
XC60D3 skrev:Leveransstatus 9 - Levererad..... Men jag har ju inte hämtat den än. Om 3 timmar så beger jag mig hemåt i min nya XC60 DRIVe R-Design (D)
B-I-L-D-E-R! :)
Beställde en V60 T3 R-design 25feb, först igår kom den upp på Min Volvo med en prel. levtid till vecka 30.
När bilen beställdes var infon att du kommer att ha den till påsk. Blev inte riktigt så...

Det enda positiva är att det blir en MY12.
Idag har den prel. levtiden ändrats från vecka 30 till vecka 25 vilket är lite kul.
Sannolikheten att man får köra den nya bilen på semestern ökade markant.

Ändrade klädsel från R-Design Mgrå/Ceramic KR0E till helläder R-design KZ21. Har inte sett bilder på den nya KZ21 men tar den ändå.
Ingen annan som sett den nya KZ21 på bild eller vet hur den ser ut?
@mekis - Du kunde alltså ändra klädsel redan nu? Min säljare hade ingen uppgift på KZ21 när jag pratade med honom igår. Jag har valt skinn till min R-design, men det är inte den nya KZ21. Fick du pristillägg? Man är ju lite sugen på den nya skinnklädseln nu när man får en -12a...
Torslanda skrev:@mekis - Du kunde alltså ändra klädsel redan nu? Min säljare hade ingen uppgift på KZ21 när jag pratade med honom igår. Jag har valt skinn till min R-design, men det är inte den nya KZ21. Fick du pristillägg? Man är ju lite sugen på den nya skinnklädseln nu när man får en -12a...
Den nya skinnklädseln kostar inget extra på 12orna. Jag hade valt ordinarie skinn till min bil o den blir automatiskt ombokad till KZ21.
menbj0 skrev:
Torslanda skrev:@mekis - Du kunde alltså ändra klädsel redan nu? Min säljare hade ingen uppgift på KZ21 när jag pratade med honom igår. Jag har valt skinn till min R-design, men det är inte den nya KZ21. Fick du pristillägg? Man är ju lite sugen på den nya skinnklädseln nu när man får en -12a...
Den nya skinnklädseln kostar inget extra på 12orna. Jag hade valt ordinarie skinn till min bil o den blir automatiskt ombokad till KZ21.
Låter ju lysande! Vet du vad skillnaden är mot den 'gamla' skinnklädseln?
XC90_Executive skrev:Jag såg den på en liten bild bara. Såg ut som mörkgrå/mörkgrå till XC60 R-design. Dvs ribbat mörkgrått läder och slätt mörkgrått läder + vita sömmar. Om det nu är så att bilden stämde vill säga...
Ja, precis. Om du tar R-Designstolen och ersätter T-tex och tyg mot skinn så kommer du väldigt nära. Det ribbade lädret finns kvar precis som du säger. Jag tycker det ser snyggt ut.
menbj0 skrev:
XC90_Executive skrev:Jag såg den på en liten bild bara. Såg ut som mörkgrå/mörkgrå till XC60 R-design. Dvs ribbat mörkgrått läder och slätt mörkgrått läder + vita sömmar. Om det nu är så att bilden stämde vill säga...
Ja, precis. Om du tar R-Designstolen och ersätter T-tex och tyg mot skinn så kommer du väldigt nära. Det ribbade lädret finns kvar precis som du säger. Jag tycker det ser snyggt ut.
Låter fint! Ska bli kul att se när bilder kommer eller konfiguratorn kommer igång!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 45
Volvo V50 "Mr White"

Ja sådan ska man ju ha 👍

Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?