Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjornsson
Bild

Tackar, var hur simpelt som helst ju :)

Bjuder på en bild också :)
Kaxe skrev:Nyss inkommen och nya strålkastarna + grillen monterat och klart, ang strålkastarna fungerade allt perfekt, när jag har halvljus på så lyser devils eye svagare som parkeringsljus och vrider jag ljusvredet till parkeringsljus är det endast devils eye som lyser svagt och vrider jag ljusvredet till 0 så lyser devils eye starkt , stänger jag av bilen med vredet på 0 så lyser fortfarande devils eye men slocknar efter c:a 10 sek.
Hur har du kopplat in styrningen till Devils Eye? Har du kopplingsschema
Har monterat likadana lampor i min V70 köpta från Skruvat .se och undrar om et är samma inkopplingsanvisningar.

// BrooklynT
Användarvisningsbild
av bjornsson
Har kört mina ett tag nu, men upptäckt att den svarta färgen har crackelerat och bubblat sig lite under halvljus lampan, någon fler som har fått det. Har kört med halogen nu ett tag så misstänker värme?

Kör annars med xenon, men en paja och så var det besinning på gång.
Hur fungerade dina strålkastare innan bytet?

alltså lös halvljuset i 0-läget eller är det något som man måste koppla om eller få omprogrammerat för att funktionen ska bli rätt?

jag har så här idag
0= halvlus utan helljus funktion
p= parkeringsljus
1= halvljus med möjlighet till helljus
Användarvisningsbild
av bjornsson
Jag tror jag har den funktionen nu, minns inte hur det var innan.
Motorvärmare

Det blev ett litet misstag, detta är extrautr[…]

Ja inte har den ventilerade stolar heller syns p&a[…]

Hej, Vi har en Volvo 945 från ca 1997. Vad[…]

Hej söker 4st Volvo Wheel - Achilles 7.5"[…]