Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kör vi en liten update. :)
Idag (22/4-11) så har jag gjort lite grann iallafall.

Har öppnat upp till bak bromsarna och då såg det ut såhär (antar själv att jag ej behöver någon bild när man tar lös fälgen, för det känns så logiskt att alla vet hur det ser ut :)) ;
Bild
Bild
Bild
Sen så hade jag lös vajern och den har inte gått av, så får spänna den några varv till bara :)

Smacka dit blinkerserna också, samt att jag satte fast lyktorna ordentligare och satte dit grillen :)
Bild
Bild
Bild
Update 23/4-11
Idag har jag bytt låskistan i dörren (hann inte ta bild) men tog på muttrarna. Vilken är "ny" och vilken är gammal? :D
Bild
Har även idag hämtat & fixat lite saker till bilen. Men hann tyvärr inte ta bilder på det jag kunde ta med mig hem. Det kommer senare :)
Uppdatering 28/4 till 1/5

Montera dit värmefläkten och såhär såg det ut.
Bild
Här ska den in
Bild
Här ska den ut
Bild
Och gissa? Glömde ta ett foto på reslutatet. Får komma senare då.

Bytte nå backventil till vakuumet. Den till vänster är "ny" och den till höger är gammal.
Bild

Sen så smällde jag dit kromlisten som saknades
Bild

Sen så har jag börja byta inredningen lite smått. Bild 1 är "gamla" och bild 2 är "nya".
Bild
Bild

Har även bytt takluckan. Ej rätt färg men ska slipa ner den och lackera den till rätt färg. Orkade inte börja fota några fler foton för de var för bökigt och att det kom snöskurar lite då och då.
Gamla takluckan
Bild
Nya takluckan
Bild
Reslutatet
Bild

Hittade även fräscha lyktor (ett utan glas) och blinkers
Bild
Bild
230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart