Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av forstbite
Har beställt en DRIVe MY12 ibörjan på mars. Har inte fått något leveransdatum. Någon som beställt en DRIVe MY12 och fått leveransdatum?
För övrigt min första Volvo! :-)
av Kaka
Beställde min i mars och beräknad leverans är den 10 Juni.

Har några frågor till er som beställt V70 MY12?
Vilka val har ni kunnat göra när det gäller panelinlägg?
Vill ha Sanded Silver. Min säljare säger att jag då måste välja inscriptionläder, men så tolkar inte jag den nya prislistan. Har valt Summum och i den uppdaterade paketbeskrivningen står det att "metallinlägg" ingår, undrar vad det kan betyda?

Vilken ratt får ni?
Vill ha den treekrade ratten, men då säger min säljare att jag måste välja R-design???

/Kaka
Senast redigerad av 1 Kaka, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av na96gen
Gör samma tolkning som dig ang panelinläggen. Ratten kostar 1000 kr i listan, r-design har väl den std fast med R logga,eller?
Användarvisningsbild
av na96gen
Kaka skrev: Vilken ratt får ni?
Vill ha den treekrade ratten, men då säger min säljare att jag måste välja R-design???

/Kaka
Treekrade ratten kan man beställa, just fått en offert på en Summum bil med den ratten, 1000 kr kostar den.
Användarvisningsbild
av Snacksalig
Snyggt att även dynamic kommer med rött läder.

Men jag undrar varför volvo har olika upplägg på sin "bygg din bil" i olika länder?!?
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 40
Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]

AC & kylfläkt

Sånt är riktigt tråkigt att r&ari[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]