- tor 21 apr 2011, 07:37
Hej
Helt plötsligt funkar inte synkroniseringen mellan HP steron & min Ipod Classic!
Stoppar i kabeln, menyn säger "laddar", sedan bara USB oläsbar...
Ipdoden är rensad och synkroniserad i datorn två gånger, om det nu skulle vara fel på den.(återställning)
Den fungerar helt utan problem med hörlurar men så fort den sätts i bilen slutar det att fungera.
Kabeln bör också fungera då det inte är några problem mellan Ipod & dator.
Vad har hänt?
Jag har inte servat nyligen, bara låtit Volvo verkstaden skifta till sommardäck men de kan väl knappast uppdaterat någon mjukvara då?
Ska tilläggas att jag häromdagen testade köra några låtar från en USB sticka, hade lustiga problem då också.
Svårt att bläddra i mappar & att hitta låtar jag skulle spela upp...
Någon som har några bra tips på hur jag kan felsöka/gå vidare? :???:
Helt plötsligt funkar inte synkroniseringen mellan HP steron & min Ipod Classic!
Stoppar i kabeln, menyn säger "laddar", sedan bara USB oläsbar...
Ipdoden är rensad och synkroniserad i datorn två gånger, om det nu skulle vara fel på den.(återställning)
Den fungerar helt utan problem med hörlurar men så fort den sätts i bilen slutar det att fungera.
Kabeln bör också fungera då det inte är några problem mellan Ipod & dator.
Vad har hänt?
Jag har inte servat nyligen, bara låtit Volvo verkstaden skifta till sommardäck men de kan väl knappast uppdaterat någon mjukvara då?
Ska tilläggas att jag häromdagen testade köra några låtar från en USB sticka, hade lustiga problem då också.
Svårt att bläddra i mappar & att hitta låtar jag skulle spela upp...
Någon som har några bra tips på hur jag kan felsöka/gå vidare? :???: