Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mikko
Är det inbyggd förstärkare i suben? Funkar det att bara koppla in den i kontakten om man har en HU-603? Behöver man ladda ner någon mjukvara också?
av nevyn
det är inbyggd förstärkare i subben, men ljudkvaliten borde bli lidande av att den tar högnivåsignaler in.
Användarvisningsbild
av CarMan
det är inbygd förstärkare & ljudet blir MYCKET bra.
du bör skaffa slutsteg även till 603:an för att resten av ljuset ska metcha basen. det steget är igentligen den första uppgraderingen du ska göra.
av Walle
CarMan skrev:
Walle skrev:Kan ju också vara kontakten till takvingen....om du inte har takvinge alltså ? :D
/W
kan man inget så ska man hålla tyst...

rätt minsisande att gissa, uten att nämna att man gissar!
kontakten till takvingen är 1,5 cm & sitter på mitt bromsljuset i överkant på bakrutan.
Ber om ursäkt !
Jag hade lite för bråttom när jag svarade på inlägget. Jag menade förståss dragkroken.
Jag har själv monterat både dragkrok och takvinge på min bil och därför har jag varit och kopplat i just den där kontakten. Om jag hade tänkt 2 sekunder till innan jag skrev inlägget hade jag nog skrivit rätt. Jag var lite för hastig.... :oops:

Som sagt, ursäkt för det lite märkliga inlägget...... :oops:
Erkänner mitt misstag....
Nåja, ingen skada skedd.....

/W

Och en sak till: notis-ljudet från Google-as[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]